söndag 30 maj 2010

J & D


Idag har jag plåtat dom här två turturduvorna! Hur kär får man vara liksom!? :-) Jennica har jag känt sedan hon var en liten bebis och nu är hon 16 år och tillsammans med Daniel som fyller det stora t j u g o, i sommar och gör just nu lumpen i Halmstad. Herregud vad jag känner mig gammal!!


När jag tog denna bild var det en äldre dam som skulle gå förbi mig, hon stannade till och sa på härlig finlandssvenska: "Neeej, fooortsätt dyyy. Det är så härligt att se den vackra ungdomen." Sen stod hon tyst ett tag, gick sedan förbi och vände sig om mot mig och sa menande som att det var vi två mot dom: "Jooo, dom blir gamla dom med nån gång vettu, så vi kan vara lugna!" Hahaa, härliga tant. Men jag är faktiskt bara 33, hon var minst 70! :-)

4 kommentarer:

Petra BLoggar 30 maj 2010 kl. 20:31  

nej men sicken go liten tant hihi! Underbara fina foton :-)

Tänk att man minns första kärleken med en stor härlig kramp i hela magen! Vilken kravlös kärlek man kände då. Nu måste man ju ställa några sånna där tråkiga krav emellanåt ;-)

Gry Offernes 30 maj 2010 kl. 21:40  

Flotte bilder av et flott par!

Charlotte - FO² 30 maj 2010 kl. 23:51  

For ett vakkert kjæreste-par! Bildene dine ble knallbra, disse ble de nok kjempe fornøyde med. Søt gammel dame som gikk forbi også .. hehe :)

Bodil 2 juni 2010 kl. 22:26  

Fina bilder! Var har du tagit grafiti -bilderna? Jag letar efter en sådan vägg för att ta ett fint porträtt av Melker.

Vem är Vera? Jo, Veronica, 33 år, sambo med Jocke och mamma till Max 5 år. Älskar att fotografera och tycker det är underbart roligt att få föreviga barn och familjer i vardagen likväl som vid de där speciella tillfällena.


Vill du anlita mig som fotograf?
Kontakta mig på
hej@veraphoto.se för information och priser!


Follow {vera} photo

copyright

Bilderna på min blogg får INTE kopieras, lånas eller användas på något sätt utan min tillåtelse! Tack =)

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP