torsdag 3 juni 2010

Familjefotografering med Converse!




Jag som älskar starka färger och Converse blev jublande glad när den här familjen klev ur bilen utanför min studio här om dagen. Theodore träffade jag tidigare i våras för ettårsfotografering och nu var det dags för hela familjen med storasyster Felicia, mamma och pappa att fotograferas.


Det är ett gott betyg när kunder kommer tillbaka och jag blev så glad när jag fick äran att fotografera familjen nu! En supermysig familj som jag kommer träffa igen i höst för bröllopsfotografering. :-)
Tack Nathalie och Victor för att jag fick fotografera er fina familj!

1 kommentarer:

Jgabriellah 3 juni 2010 kl. 20:13  

Du är såå fantastiskt duktig! Jag älskar att se dina bilder. Verkligen super!!!

Vem är Vera? Jo, Veronica, 33 år, sambo med Jocke och mamma till Max 5 år. Älskar att fotografera och tycker det är underbart roligt att få föreviga barn och familjer i vardagen likväl som vid de där speciella tillfällena.


Vill du anlita mig som fotograf?
Kontakta mig på
hej@veraphoto.se för information och priser!


Follow {vera} photo

copyright

Bilderna på min blogg får INTE kopieras, lånas eller användas på något sätt utan min tillåtelse! Tack =)

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP